Συνοπτικά
Η πολιτική επιστροφών μας ισχύει για 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή.
Για να δικαιούστε επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει, επίσης, να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.
Για να ολοκληρώσουμε την επιστροφή σας, χρειαζόμαστε αποδεικτικό αγοράς από την εταιρία μας.
Μην αποστείλετε την αγορά σας προς επιστροφή προτού επικοινωνήσετε μαζί μας.
Υπάρχουν περιπτώσεις όπου χορηγούνται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:
- Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση ή έχει υποστεί ζημιά από λόγους πέραν της ευθύνης μας
- Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστρέφεται περισσότερες από 30 ημέρες μετά την παράδοση
Επιστροφή χρημάτων
Μόλις ληφθεί και ελεγχθεί η επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ειδοποιήσουμε πως λάβαμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας. Θα σας ειδοποιήσουμε, επίσης, για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.
Εάν εγκριθείτε, τότε η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και θα εφαρμοστεί αυτόματα μια πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα ή στον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε, εντός χρονικού διαστήματος ορισμένων ημερών.
Αργοπορημένες ή μη ολοκληρωμένες επιστροφές χρημάτων
Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων σας, επανελέγξτε πρώτα τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Εν συνεχεία, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να διεκπεραιωθεί η επιστροφή χρημάτων.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Υπάρχει συχνά κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ολοκλήρωση μιας επιστροφής χρημάτων.
Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και δεν έχετε λάβει ακόμα την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση info@koolooki.com.
Προϊόντα Προσφοράς
Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο σε προϊόντα με κανονική τιμή. Είδη σε προσφορά δεν μπορούν να επιστραφούν.
Αλλαγές
Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν θέλετε να το αλλάξετε με το ίδιο αντικείμενο, στείλτε μας ένα email στη διεύθυνση info@koolooki.com και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Ξενάρχου 7, Ζωγράφος, 15771.
Δώρα
Εάν το αντικείμενο επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και απεστάλει απευθείας σε εσάς, θα λάβετε μια δωροεπιταγή για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραληφθεί το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας αποσταλεί η δωροεπιταγή.
Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή αν ο δωρητής έστειλε την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το δώσει αργότερα, θα στείλουμε επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.
Αποστολές επιστροφών
Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να ταχυδρομήσετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Ξενάρχου 7, Ζωγράφος, 15771.
Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την καταβολή των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του αντικειμένου σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, όλα τα κόστη αποστολής (αρχικής αποστολής και επιστροφής) θα αφαιρεθούν από την επιστροφή χρημάτων.
Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας, ο χρόνος που χρειάζεται για να παραλάβουμε το προϊόν που επιστρέφετε μπορεί να ποικίλει.
Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, συνηστούμε να επιλέξετε αποστολή με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε μια ασφάλιση αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα λάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας και σε περίπτωση απώλειας του επιστρεφόμενου προϊόντος χάνετε πλήρως κάθε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;
Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@koolooki.com με ερωτήσεις σχετικές με τις επιστροφές.